Hvem kan bli medlem?
Alle med minimum utdanning på bachelorutdanning i ernæring fra NOKUT-godkjente høyskoler eller universitet i Norge eller fra tilsvarende utdanning i utlandet kan bli medlem i foreningen. Personer som er under tilsvarende utdanning på minimum bachelornivå kan også bli medlem.

For å melde deg inn i NFE fyller du ut innmeldingsskjema under. Medlemskap koster 500 kroner i året, studentmedlemmer betaler 400 kr per år. Melder du deg inn etter 1.juli betaler du halv pris for resten av året. Medlemskapet er gyldig fra du har mottatt bekreftelse på innmeldingen. Medlemsavgift faktureres i løpet av første kvartal for påfølgende år. Ønsker du å melde deg ut ber vi deg gjøre det før nyttår, om du ikke ønsker å betale faktura for kommende år. Sende en e-post til styret@nfe.no og vi melder deg ut fra 1. januar påfølgende år.

Har du ny adresse, kan du oppdatere den her, eller send e-post til styret@nfe.no.

Medlemsfordeler:

• Informasjon om ledige stillinger, konferanser og faglige nyheter
  • Deltakelse på sosiale og faglige møter og arrangementer i NFEs regi
  • Et sosialt og faglig forum
  • Abonnement på Norsk Tidsskrift for Ernæring (NTFE)
    (eksterne abonnenter betaler 450 kr for NTFE)
  • Å være medlem i en forening som fremmer yrkesgruppens rolle i arbeidsmarkedet

Hold deg oppdatert på vår lukkede facebook-gruppe for medlemmer!

Les vår personvernerklæring her

Innmeldingsskjema